5 december 2010.

Tiden bara går och går. Nu är det redan december månad, vilket innebär att jag har varit här i elva månader. Att komma hem efter en varm Florida-resa till kalla Boston var inte det roligaste heller, men jag överlevde. Roliga middagar och mysiga spelkvällar räddade min vecka. Men höjdpunkten var nog ändå att Ida kom och hälsade på.

Lördagmorgon mötte jag upp henne på stationen och sen begav vi oss mot den svenska julmarknaden i Boston. Julstämningen var stor och luciasångerna som vi övat på skulle sjungas idag. Och inför hundratals människor visade det sig. Men det gick bra och det var riktigt roligt! Eftermiddagen spenderade vi på en lekplats med barnen och kvällen till ära var det julfest i huset. Idag tog vi oss en tur till IKEA och handlade upp ett stort gottisförråd innan vi åkte till Boston, där vi avslutade ännu en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: ida

Helgen var helt klart höjdpunkten på min vecka också:)Tack så jättemycket! Vad snygg bild<3

2010-12-06 @ 05:32:46
URL: http://idawallinberg.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hoppas du har en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 12:57:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Ni ser ut att stortrivas allihop!

2010-12-09 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0