sundaybrunch&workout

I söndags fick jag äntligen sova ut. Och så fort jag vaknade åkte jag och Linda en sväng för att äta brunch. Ett riktigt bra sätt att börja dagen på ska jag säga er. Efter ett antal timmars jobb somnade jag direkt. En slö dag, men ack så härligt.

Nu har måndagen passerat också. Solen väckte mig tidigt imorse och jag tog genast på mig träningskläderna. Trots att det är strålande sol och minst trettio grader varje dag så närmar sig hösten. Jobbrutinerna drar snart igång, och likaså min träning hoppas jag på. En härlig jobbedag med snälla barn, så det flöt på riktigt bra. Och på kvällen träffade jag Nathalie för en promenad och god glass!


Kommentarer
Postat av: marie

åååh vad kuuul! Önskar jag kunde, jobbar från 6-9 på kvällen :/ kanske nästa tisdag igen? :D

2010-08-31 @ 05:13:01
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0