April 22

Denna morgonen började även den med en joggingrunda. Och det känns så sjukt bra! Jag hade nog kunnat fortsätta en mil till om det inte hade varit för att jag var tvungen och jobba. När jag kom hem och hade duschat klart hör jag något som brummar utanför mitt fönster. Då jag tittar ut så ser jag en man som kör runt på en gräsklippare. Han var ju inte direkt någon John i Desperate Housewives, men ändå. Det är alltså inte bara städerskor som städar huset här, utan även trädgårdsmästare och det är ju inte helt fel. Nu ska jag packa ihop en liten picknick-korg och hämta ungarna från skolan. Have a good one!






Kommentarer
Postat av: mamma

ooh en sån ska jag skaffa mig =)

2010-04-22 @ 18:45:45
Postat av: Ellan!

Det är bara till att satsa ;)

2010-04-22 @ 22:15:34
Postat av: Anonym

Ja o jag läängtar tills du kommer o ser den också ;D

Haha, oh tooo bad, inte någon John nej ;P

2010-04-23 @ 08:24:52
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0