update.

Helgen har passerat och en ny vecka har börjat. Jag har ett riktigt soft schema denna veckan och det tackar jag för. Barnen har lov och föräldrarna jobbar hemifrån, härligt värre. I lördags gick jag på min andra lektion på MassBay College. Jag läser en lite småflummig kurs om Nordamerika där vi endast har tre lektioner och inga läxor så det passar mig bra, skoltrött som man är. På kvällen kom några gäster över så det var jag som fick lägga barnen. Efter en mindre fläskläpp och lite sagor somnade de gott och jag åkte till Nathalie en sväng.

Igår var jag i Boston med Linda på ett möte. Efter det gick vi ut på jakt efter något roligt att göra, men Boston var rätt så tråkigt denna söndagen. Några matcher spelades inte och musikaler och cirkusar var slutsålda så vi fck underhålla oss själva. Vi började med att äta en supergod räksallad på Quincy Market, sen blev vi stoppade av gatudansare innan vi tog oss en dusch i en fontän. Det var en väldigt rolig söndag trots allt. 

Idag har de sprungit Boston Marathon och vi var självlart på plats att heja på allt och alla som sprang. Det var riktigt kul att få se och jag fick själv lust att ta på mig joggingskorna och springa med dom. Ett av alla mina mål i livet är nu att springa ett maraton, wish me luck.


En maratonlöpare med härlig frisyr, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mandy

för läcker ;P

2010-04-20 @ 01:24:57
URL: http://missmarteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0