right here, right now



Kommentarer
Postat av: Marie

Heeej :) åh vad kul! Jag ska till Brookline, och vad jag förstått så ligger typ nästan inne i Boston...? Väldigt nära i alla fall! :) Haha!



Var är du nånstans?

Åkte du med CC?



Jadå, det går bra! Men vill helst åka imorgon ;) Får hålla ut (; Hur länge har du varit i Boston? :D



2010-04-28 @ 11:12:07
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja precis, det tror jag också att jag kommer göra! Vad heter stället är ? :)



Japp jag åker med CC ja, okej, då kommer du iaf vara där när jag kommer dit :) Roligt! :D Kan verkligen tänka mig att tiden går fort där... shit :D Hur är familjen du tar hand om då? ;D

2010-04-28 @ 18:28:27
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅHHHHHH GUMMMSAN!! nej så glad jag blev av din kommentar, men samtidigt så himla ledsen :/



Usch vad gör jag här på andra sidan landet liksom.. Tänk så kul vi kunde haft.. Och så kul ni har.. Jag ska inte klaga jag har det toppen här, men ändå.. ÅHH hade varit kul att vara med er med.. Jag tänkte 1 år frammåt när jag läste din kommentar och tänkte på när vi är hemma i sverige igen, bara 1 timme ifrån varandra med bil.. Då kan vi ses och ja kul..

Jag saknar Cilla med, synd att de inte funkade för henne.. Men inte mycket man kan göra tyvärr.. :/



Hur trivs du i din familj? Det är jobbigt att vara aupair, eller hur, tycker inte du? Det är mycket jobbigare än vad man tror innan man väl kommer hit..



Jag har nästa ntill 100% bestämt mig för att förlänga 6 månader.. Men jag har mitt dilemma.. Vet inte om jag vill förlänga i min familj eller byta.. Känns så hemskt mot familjen att lämna dem.. Samtidigt som jag vill uppleva och se mer.. Få mer erfarenheter.. Men min familj vill ha kvar mig i ett år till, men så länge kommer jag aldrgi att stanna.. Och jag förlänegr också för att jag inte vill resa runt i USA i januari, det är ju dödens.. hehhe man vill ju ha fint väder.. :)



Det allra lättaste är ju att stanna i min familj och allt kommer bara flyta på, men jag får se. Inget jag behöver bestämma imorgon precis, men ändå.. Finns ständigt i ens tankar liksom..



PUSSS på dig.. sååå kul att höra ifrån dig!



<3<3<3

2010-04-30 @ 03:21:22
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0