good friday / långfredag

Största delen av dagen har spenderats utomhus i det underbara vädret. Solen har tittat fram och jag har till och med ftt lite färg p mina kinder. Vi har lekt i lekparken, cyklat rundor och ätit lunch i en park. Jag var ledig i några timmar mitt på dagen och passade på att träffa Mette en snabbis. Vi åt en tidig middag och lät magmusklerna jobba samtidigt som vi slukade vars en pizza. På kvällen jobbade jag igen och har nu förberett en liten ägg-jakt till barnen och planerat morgondagen som består av plugg och en trip till Boston.


Kommentarer
Postat av: ida

Gud vilken gullig bild! Dina kids är verkligen supersöta!:)

2010-04-05 @ 16:39:07
URL: http://idawallinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0