BBQ, some work & starbucks

Igår efter lektionen åkte jag med Johan och Emilia in till Cambridge där det var grillfest. Internationell grillfest kanske jag borde säga för det fanns folk från alla möjliga ställen i världen, men det var riktigt mysigt! Vi hade en sjukt rolig kväll med korv och härliga fransmän som slutade med glass på tunnelbanan.

Idag har jag jobbat lite. De fyra timmarna jag jobbade bara flög förbi så roligt som vi hade. Det är inga fejkskratt som kommer ut ur min mun när jag leker med mina värdbarn, vi har roligt på riktigt och det är ju bra om jag får säga det själv. Efter jobbet åkte jag för att handla lite papper och skit till min scrapbook och sen träffade jag Mette. Vi åkte till Starbucks och tog igen en massa som hänt sen senast. Nu har jag snickrat ihop min nya stol och nu ska jag lägga mig. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0