otur, eller vad säger ni?

Imorse var jag och tränade med Ida, det blev en timme på gymmet så det känns bra. Något som känns mindre bra är hemresan. Det första tåget missade jag och när jag hoppade på det andra hamnade jag i tåg-garaget. Efter en promenad med tågkonduktören så kom jag fram till Knutpunkten igen där jag fick vänta på nästa tåg. Då jag äntligen kommer fram till stationen så märker jag att någon punkterat båda däcken på min cykel. Det känns inte riktigt som att detta är min lyckodag så nu går jag och lägger mig några timmar. Ciao1


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla vän! :( jag fick bara halva ditt sms så jag kunde bara läsa att du hade missat tåget. Gud vilken dålig dag trots en sånn bra början! ;) men det är tur att du är hel och frisk iallafall. hoppas att morgondagen blir bättre, annars blir det iallafall lite uppmuntrande träningt på kvällen. Love you<3

2009-09-29 @ 14:19:53
Postat av: Natalie

hur lyckades du ta dig till tåg-garaget ;D

2009-09-29 @ 18:22:49
URL: http://Iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: SNOOZAN

Åh vad sööööt du är!!

2009-09-30 @ 13:31:17
URL: http://www.metrobloggen.se/snoozeexperten
Postat av: raisaaa

sv:

aah jag vet det har redan börjat! men fan vad sorgligt sen när ALLA LÅTAR har gjorts liksom. och det inte kommer några nya överhuvutaget... fyyyy.. hoppas det är efter vår generation iaf så vi slipper uppleva det .. haha

2009-10-03 @ 12:33:06
URL: http://metrobloggen.se/raisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0