höstmys så det skriker om det.

Igår åkte jag hem till Ellinor, där hade vi myskväll med film och en massa gott. Tjejsnack in på småtimmarna och en himla massa skratt. Vi hittade vår gamla dagbok från några år tillbaka och skrattade så tårarna rann. Ohja, det var en kul kväll! Idag har jag kollat på Idol med mamma och Anton och laddar starkt inför högskoleprovet imorn. Det blir en lång dag så jag tror jag går och lägger mig snart. Hoppas ni haft en bra fredag, godnatt!



1. Natalie och jag flummar på som vanligt 2. Världens sötaste kattunge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja det var verkligen en kul kväll ;D



Lycka till imorgon! <3

2009-10-24 @ 00:52:05
URL: http://iamlucyinthesky.blogspot.com
Postat av: Mandy

Lycka till hänni !

2009-10-24 @ 01:45:59
Postat av: Emma

Jag har redan paxat deen! Kattungen alltså...

2009-10-25 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0