TORSDAG

Sitter nu och dansar lite smått till Beyonces låt - radio, den är sjukt bra! Annars har dagen varit mycket bra! Det började med några lektioner i skolan, sen en snabb lunch med tjejerna. Efter det var det dags för lite föreläsningar i Lund, där dock tågresorna var roligast!

Nu är jag hemma efter denna skoldag, hann knappt käka förren jag satte mig framför datorn. Jag tror jag drabbats av lite Facebook-feber eller nåt. Men men, nu ska jag laga middag till mig och Anton, sen ska vi ha myskväll här hemma. Kolla på Vänner och äta morötter med dip. Mums mums! Ha det bra! PUUUSS!


Jag och Anton på Emmas födelsedag förra året!

Kommentarer
Postat av: mam

Åh så söta ni är. Och vad brun du är!!! Jaag vill oxå ha myskväll!

2009-01-23 @ 00:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0