live your life

Dagen började med några lektioner i skolan. Bland annat foto som vi började med idag, det ska nog bli en kul termin! Jag och Ida bunkrade upp med en hel picknick inför lektionen tyckte jag. Men den var ju tre timmar så lite mat kan ju behövas under tiden.

Sen hade jag planerat att jag skulle ta mig i kragen och köra igång med träningen igen, men såklart så hade jag glömt mitt träningskort. Det blev ingen träning för min del då, så jag begav mig till trafikskolan istället för att testa göra ett sånt delprov. Jag klarade inte det.. men min ursäkt får vara att jag inte övat ett smack. Det var mest för att se hur ett test var, plus att det var lite tidsfördriv.

Gick  till mammas jobb sen och övningskörde hemåt. Käkade lite, tog en promenad och kollade på Top Model. Nu är det dags att börja plugga lite tänkte jag, sen kan det ju vara bra om jag hinner sova lite inatt också. Hoppas ni haft en fin onsdag! Puss & Kram.


Tog första bästa bild från datorn, så varsågod, en bild på coola cola-flaskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0