denåttondejanuari

 
Igår var jag i Malmö med Fredrik, kollade i affärer, fikade och hade det allmänt trevligt. Idag började skolan igen, segt som tusan, men jag hade kul ändå. Lite spännande att träffa alla kompisar och så.. Kazhal med turbanen, Sofia den blonda med ett ben för kort och Nina med sina klubbor! Nu sitter jag och lyssnar sönder Britneys nya låtar och käkar glass. Ska snart springa rundor och leka med min lillebror sen ska jag faktiskt bara slöa framför tvn, ta det lugnt nu efter ett fullspäckat lov. Haha! Måste tipsa om en annan låt också, Darin feat. Kat DeLuna - Breathing your love. Den är sjukt bra! Pusshej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Kash

haha kul att man framstår som skummisen =). . men sådan blir man väl av att hänga i din krets häänniii=)

2009-01-08 @ 17:23:53
Postat av: kash

coola ringar hääni=)

2009-01-08 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0