23:20

Idag har jag haft ett fullspäckat schema, eller nästan på i alla fall. Det började med en lång men rolig skoldag. Efter det begav  jag mig ut på stan med Kazhal och Nina, köpte lite paketeter och provade kläder. Sen stack jag och tränade, första gången på vääääldigt länge! Så det var ganska skönt ska jag säga er. Efter det var det raka vägen hem och plugga (läs: sitta vid datorn och slötitta på massa bloggar och bilder..) Sen övningskörde jag en runda och hämtade upp alla syskonen som var på vift och nu är jag hemma igen. Det var min dag det, otroligt intressant va? Haha! Imorn är det party party, det är min lilla Manda som ska firas. Men nu ska jag gå och lägga mig.. Godnatt!


Nina, Manda, Martin, jag och Henna från Sofias fest för typ exakt ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0