TISDAAAAAAG

I tisdags var det dags för ett studiebesök, denna gången på Barsebäck.. Grejen att man faktiskt kunde få i sig strålning gjorde det hela mycket mer spännande. Som tur var fick vi inte det, men jag hade det kul ändå. Jag och Nina klantade oss ett antal gånger, men vi hade mycket roligt i alla fall. Haha!

Efter skolan gick jag en runda på stan med Kash, sen gick vi på ett aupair-möte. Jag är så otroligt peppad på att åka till USA nu alltså, så jag sticker nästan så snart jag kan. Först ska jag njuta av tiden här i Sverige, det är ju sista terminen på gymnasiet och allt. Ha det fint. Pusshaj!


Jag och Ida i de snygga pannbanden från Barsebäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0