VI LEVER I EN SJUK VÄRLD

Satanister knivhugger och äter upp människor, folk skjuts hejvilt på gatorna och det finns en hammar-man på tågen, en som slår ner folk med hammare. Orkaner dödar städer, en efter en, och snart finns inte jorden kvar. Vart är världen på väg? Jag känner mig helt vilsen i alla dessa hemska nyheter som ploppar upp hela tiden. Och det värsta är att de aldrig tar slut heller. Istället för att folk lär sig leva med och vara snälla mot varandra. Gör det, snälla! Jag vill inte höra om fler folk som mördats..

Kommentarer
Postat av: sanibo

oh, håller med.

undrar vad som egentligen händer med världen..

2008-09-12 @ 23:54:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Freddiee

Jag skulle vilja säga att det låter lite som önsketänkande att alla människor ska lära sig att leva i fred med varandra.

Däremot tycker jag att media skulle kunna ändra inriktning lite i sina reportage. Lätt att 90% av en dagstidning är skandaler och hemskheter av något slag. Visst, det tilltalar många, men det ger en ganska pessimistiskt bild av verkligheten.

Hör man bara om mord och katastrofer så tror man att det är det enda som existerar :)

Jag menar, ser man i framtiden en man på tåget med en verktygslåda i handen kommer man ju osökt tänka på den mannen som slog någon med hammare på ett tåg, ( eller hur det nu var ).



Shiatvalångtinläggdetblev.

2008-09-13 @ 00:05:43
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nä, exakt ! Helt onödigt, men hålet kommer tydligen försvinna på en millisekund tydligen :)

men man vet ju aldrig, de går så bra så.

De ska tydligen börja år 1012 hörde jag, men aa.. fattar inge:)



tack så mkt!

2008-09-13 @ 13:16:50
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0