glädjeskutt

Tennisen idag gick lagom bra kan man väl säga, men det var sjukt roligt. Lätt att vi ska spela tennis nästa vecka med! Då kanske vi till och med kan få med oss vår personliga tränare? Haha! Tennis får tummen upp av mig i alla fall, det är riktigt kul.

Annars i skolan har vi bara jobbat i våra projektgrupper och ätit oss så mätta att vi rullade tillbaka till skolan. Imorgon åker vi hem till Henna för att plugga innan det är helg. Och ja, vad händer i helgen? Fest, myskväll och träning antar jag. Det är fortfarande lite rörigt, men det hinner ordna sig tills imorn antar jag. Nu ska jag äta min älskade Hallonsorbet och försöka plugga lite. GODNATT.



Kommentarer
Postat av: Fia

Ses vi ikväll på ahls fest :D:D? hade ju varit så kul :D <3

2008-09-05 @ 09:17:42
URL: http://sofiaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0