SNABBA CASH

I somras läste jag en mycket bra bok som jag tycker ni som gillar spännande böcker ska läsa. Snabba Cash hette den och är skriven av Jens Lapidus. Jag lånade den mest för att jag hört så många lovord om den och den levde verkligen upp till allt som sagts om den. Den var gripande, intressant och man fick sig en bild av hur det verkligen är i Stockholms undre värld. Den handlar om tre killar som vill tjäna mycket pengar snabbt och de säljer kokain för att få det, man får följa deras liv under ett år ungefär. De hamnar i knipor hit och dit men ja, jag ska inte avslöja mer, så läs den nu!


Kommentarer
Postat av: Freddiee

Har en klasskompis som läst den boken, hon säger den är bra! =) Synd bara att det är så tungt att läsa. Nu talar jag självfallet om mig själv.

2008-09-04 @ 18:33:50
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0