naturhumanistiska i mitt hjärta

Idag var det skolfotografering i skolan. Det gick väldigt bra hoppas jag, vill ju helst inte se ut som ett freak i skolkatalogen! Alla var otroligt snygga, både på klassfotona och kommitefotona, så det ska bli roligt att se! Efter skolan var jag med Ida, vi hängde lite på stan, lyssnade på indianer som spelade musik, käkade tårta och hade allmänt roligt, som vanligt! Sen åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här och väntar på att Top Model ska börja. Annars har jag inte så mycket mer att säga än att Said sa det finaste någon nånsin sagt till mig: Du är helt perfekt! Jag blev så glad att jag fortfarande ler! Haha.. inte varje dag man hör sånt!

 
Sexiga Klara.                                            En kurd och en icke-kurd.
 
Lajsi & Fajsi                                              Hajsi & Bajsi

Martina, Amanda, Amanda och Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0