MY CELLPHONE IS GONE

Såja, nu har jag lämnat in min mobil på lagning, knapparna var sönder igen, så nu är jag utan mobil i typ 3 veckor. Vill ni nå mig får ni väl skicka brev eller nåt, haha! Lite sorgligt är det faktiskt, men jag får stå ut.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag vaknade av mig själv klockan 7! Helt otroligt! Men jag tog en dusch och åt frukost, sen åkte jag och jobbade. När jag var klar åkte jag, Frida och mamma till Väla. Där hittade jag lite smink och en parfym jag nog ska köpa snart! Jag övningskörde hem och då lagade vi tacos som vi nu har ätit, supergott! Nu hade jag tänkt börja på svenskaläxan så den blir klar och ikväll är det Hål i väggen! Good evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0