måndagensomgicksnabbt

Dagen började med sagoläsning om varandras framtider, en ganska underhållande grej att göra en måndagsmorgon. Den fortsatte sen med många lektioner och flygande jacob till lunch.

Efter skolan gick jag och Ida till Friskis och tränade ett jympa-pass. Det är så kul att gå och träna på Friskis! Där tränar man inte bara för att bli snygg och smal, utan där gäller det att ha roligt. Och det har jag verkligen när jag går dit. Det är som ett lyckorus som går genom hela kroppen. Ni som inte tränar där borde börja!

När jag sen kom hem var det plugg för hela slanten. Lite matte och svenska klarades av och nu ska jag belöna mig med att måla naglarna. Det är ett annat glädjeämna i min vardag, att måla naglarna. Man ska ju glädjas över de små tingen sägs det..!

 
Friskisnörd nummer ett.                        Friskisnörd nummer två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0