listan är borta

Imorse var jag så duktig och gjorde en att-göra-lista för dagen. Jag började med att tvätta bilen och göra klart min svenska-läxa, ringa mormor och Ellan och städa rummet, men sen tappade jag bort listan. Så nu vet jag inte vad jag har kvar att göra, och inte heller om jag missat nåt jätteviktigt. Men det dyker väl upp i så fall!

Jag ser fram emot nästa vecka, den kommer bli bra. Det känner jag på mig.
Middag, födelsedagsfirande och massa skoj! I like it a lot.. =)


Och på tal om Rihanna så hittade jag en sjuk parodi på en av hennes låtar.

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis du vann ett valfritt smycke från funky marie design. maila din adress till [email protected] samt vilket smycke du vill ha. du får ångra dig om du hittar något annat också :) kram!!

2008-09-08 @ 08:12:12
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0