fredagen med stort f

Gårdagen började med en liten men rolig plugg-stund hos Henna. Första gången jag var där och det var faktiskt mysigt där. Vi köpte en riktigt stor godispåse innan vi började och den tog slut ganska snabbt kan jag säga! Krängare som vi är så är det inte så svårt. Haha..

Efter mycket plugg och mycket snack tog jag mig in till stan där jag tränade lite med Ida. Ett lite speciellt pass, men roligt var det i alla fall. Vilken träningsglädje du ger mig Ida!

När jag duschat stack jag hem till Ellan där vi snacka massa skit och fixade oss. Sen drog vi ut, först träffa vi gänget på en pub och efter det stack vi och dansade. Det var sjukt roligt ska jag säga er.

Det hände en del denna dagen och allt hann jag med nöd och näppe som man säger. Massa tåg-åkande och springande här och där, men det var det värt. Tack alla för denna roliga fredagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0