fredag kväll

Just nu sitter jag hemma i myskläder och lyssnar på massa bra musik. Har precis övningskört in till stan för att hämta Emma i stan, då vi ser att ett område vid Söder är avspärrat och det visade sig att en man precis hade blivit knivskuren. Nu när jag läser på nyheterna visade det sig att han avled, tyvärr! Men jag hoppas verkligen att dom hittar gärningsmannen, annars blir jag lite pist off! Var jätterädd på vägen hem, det kunde ju nästan vara vem som helst av folket på gatan som hade gjort det. Usch, vad hemska saker som sker här i världen. Och i staden man bor i med! Det är lite skrämmande faktiskt..

Annars har jag haft en väldigt bra dag idag. Var i skolan och pluggade lite med vårt fysikprojekt, sen lunchade jag med Ida och gick en sväng på stan. Det var rooligt minsann. Jag och min lilla gurka på vandring genom stan! När jag kommit hem åkte jag och shoppade lite garn med mamma, ska minsann sticka klart min halsduk nu i helgen. Sen kom vi hem, lagade tacos och tittade på tv och hade roligt tillsammans. Jag älskar att vara hemma på fredagskvällar ibland.. idag var en sån dag!

Ha en trevlig helg allihopa! PUSS!


När man har för lite att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0