espresso house

Efter en onödig, kort men trevlig skoldag så gick jag, Ida och Amanda till Espresso House och åt lunch. Det blev scones och varm choklad för mig, det har blivit min lilla grej där nu, mycket gott är det i alla fall! Efter en mysig pratstund begav sig Amanda iväg på möte och jag & Ida tog oss en sväng på stan. Där råkade vi tappa bort ett sånt nummer man får när man ska in i omklädningsrummen och vi har absolut ingen aning vart det tog vägen! Det var bara puts väck när vi skulle lämna tillbaka det. HAHA.. Hur som helst så åkte vi hem till mig sen. Vi gjorde smycken och fixade oss inför kvällen sen åkte vi till Perstorp där Henna hade fest. Det var riktigt roligt när vi var där, så tack Henna! (Bilder kommer lite senare när jag fått dom..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0