den tredje

Klockan är nu halv 5, ingen är hemma och jag har ingenting att göra. Eller jo, jag har mycket att göra men jag orkar inte göra nåt av det. Jag har läxor i massor, ett rum att städa och en garderob att fixa iordning. Jag har det för stökigt helt enkelt, men det får jag ta tag i.. efter The Hills.

Idag hade vi matteprov och kemi resten av dagen. Matteprovet gick lätt som en plätt faktiskt och det var riktigt skönt, då vet man att man kan den delen iallafall! Sen åt jag amerikansk buffé med brudarna (sån äckligt fet mat de bara har i USA - snart är jag nog med i Biggest Loser eller nåt, haha!) innan det var kemi-projekt.

Nu sitter jag och knarkar sönder den nya låten av Rihanna -Disturbia, men den är faktiskt riktigt bra!

 
Said & Kazhal och en koncentrerad Hannah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0