den elfte september

Jorden har inte gått under och det har inte skett några terrordåd än, så denna dagen är faktiskt inte otursdagen med stort O. Den har faktiskt varit rolig. Det var en ganska lång men skön skoldag idag som började med ett tennispass med Ida. Vi har faktiskt blivit bättre sen förra gången, och bättre ska vi bli! I slutet av 3an är vi tennisproffs!

Efter skolan träffade jag Andrea i stan. Det var så längesen vi sågs sist, så det var bara mysigt. Vi gick en sväng i affärerna och sen fikade vi på Espresso House. Och så  gott fika de har där! Jag beställde en varm choklad, och för att komplettera med lite nyttigheter tog jag en grov scones. Efter mycket prat och mat skiljdes vi åt och åkte hem, var och en till sig.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag åker i natt kl 4, så jag borde nog packa det sista nu:) känner ingen där faktiskt, men det ska bli kul att lära känna dem! ;)



jag har inte träffat andrea på typ mer än 2 år! galet! hälsa gärna henne nästa gång ni ses=)

kram!

2008-09-11 @ 20:37:06
URL: http://johannagell.webblogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

kenzas, kissies & blondinbellas.. och några fler mindre kända bloggar.

2008-09-11 @ 20:46:38
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Freddiee

Wow, tennisproffs! :D jag vill möta dig på tennisplanen! Jag har aldrig spelat:) ( eller jo, 1 gång på idrotten i 9an :)

2008-09-12 @ 23:43:01
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0