bake a cake

Det blev en rulltårta istället för cupcakes ikväll.. nästa gång ska det bli dessa efterlängtade muffins! Men det får vänta, jag blev lite sur av att baka förstår ni. Jag brände nämligen rulltårtan i ugnen och när jag gjorde om det så gick den sönder på mitten. Men den var god i alla fall och det är ju det som räknas!

Nu sitter jag och lyssnar på ELEFANT, världens bästa band från Göteborg! Hade planerat att lägga mig vid 10, så jag hinner sova ut tills imorn -det ser ut att bli en lång och rolig natt då förstår ni! Men jag var för pigg för det då, så jag ska nog ge sängen ett försök nu istället. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tanja

ja, eller hur! Kommer säkert bli kul! :D vem mer ska dit från skolan? :) pusssis

2008-09-18 @ 22:52:33
URL: http://tanjan.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ge mig kakorna du bakar :D jag vill smaka! Du bara typ 3 ggr i veckan! ;)

2008-09-18 @ 23:22:08
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0