2 september

Dagen började med ett träningspass på gymmet med Ida & Henna. Det var skönt att köra igång kroppen lite på morgonen sådär. Sen var det en lektion innan vi slutade så det var skönt. Vi käkade lunch på Koreana och efter det fick jag ont i magen. Jag vet inte om jag fick i mig några av alla larver som fanns där eller om jag bara åt för mycket. Jag och Ida tog oss en sväng i stan och uträttade några hemliga ärenden innan jag stack hem. Här har jag inte hunnit göra så mycket mer än att kolla in lite bloggar och lagat mat, och nu är jag både mätt och trött. Wake me up when september ends, som man säger.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad snygg tröja Hannah!! Var har du köpt den? :)

2008-09-02 @ 19:14:24
URL: http://johannagell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0