söndag

Dagen började med ett yoga-pass, för ovanligheternas skull. Det var första gången jag gick på ett sånt pass, och ska jag vara ärlig så var det riktigt tråkigt. Det var mest att andas in, och ut, andas in, och ut.. och det gör man ju i vanliga fall också så det var ju inget nytt. Jag föredrar de gamla hederliga spinningpassen, stepen och tantjympan. Det är där jag hör hemma!

Efter träningen, om man nu kan kalla det för det, så åkte jag till Åstorp och jobbade lite. Jag gick några kilometer i ösregn så jag var lagom genomblöt nät jag kom fram, men det gick bra ändå. Mamma kom och hämtade mig och sen övningskörde jag hem.

Sen dess har jag inte hunnit göra så mycket mer, tiden bara flyger iväg. Jag skulle ju plugga klart allt för veckan och titta på Gossip Girl, men det missade jag totalt! Nu ska jag fortsätta titta på Hål i väggen.


Kommentarer
Postat av: Frallan

" andas in, och ut.. och det gör man ju i vanliga fall också så det var ju inget nytt. "



Det va skitroligt! skrattade gott åt det! hade skrattat högre om bara familjen inte gått o lagt sig :p Yoga har jag aldrig testat, men jag tycker det verkar lite skumt.

2008-10-05 @ 23:18:11
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah Giercksky

Ibland, beror på hur bilden ser ut ^^

2008-10-07 @ 15:35:33
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0