yesterday,

all my trouble seemed so far away..

Igår, var det som sagt fredag, och då var jag riktigt glader. Solen sken och då kan inte jag vara på dåligt humör, så är det bara! Efter skolan hade jag picknick med Amanda och Ida i stadsparken. Vi käkade lite lunch och hade det trevligt!

 

Sen begav jag mig till jobbet och serverade glass i några timmar. Den coola tanten kom och köpte whiskey-glass, Ida! HAHA.. Jaja, det gick bra i alla fall. Lite rikare blir man ju. Sen stack jag hem en sväng och käkade middag ute i trädgården med mamma och systrarna. En liten tjejmiddag blev det så det var mysigt!

Lite senare var det dags för mig att bege mig in mot stan, där jag skulle träffa Ellan, så jag övningskörde. Det gick helt konstigt! Alltså, det var nåt fel på bilen tror jag.. not! Men jag var väl tankspridd eller nåt. Jaja, jag kom fram i alla fall. Så vi gick och handlade lite sen cyklade vi ner till Gröningen och började grilla. Sen kom massa andra grabs och joinade oss så det var skoj! ;D



Nu ska jag snart iväg och träna med mamma och därefter blir det stranden med Henna och Ida! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0