sista slutspurten

Nu är det dags för den sista slutspurten innan sommarlovet. Först är det fysik och svenskaprov som gäller, sen ska släktsagan in och därefter är det ett matteprov. Skönt det ska bli när allt är klart! Sommarlovet väntar!

Och nu är denna helgen slut, tar en snabbsammanfattning för att jag varit så duktig på att inte uppdatera på sistone.

23 maj- Ida fyllde 18 år och det firades med lite glass på Gröningen. Efter massa trams, lek med fötterna och lite paketöppning så begav vi oss ut på stan en sväng. När klockan blev för mycket för att ha roligt så länge, gick jag och Nina till friskis och gymmade lite. Duktiga var vi i alla fall! Sen stack jag slutligen hem och var barnvakt hela kvällen lång.

24 maj - Jag vaknade, trött som en anka och tog mig en snabbdusch innan jag stack till farmor och farfar där jag skulle passa mina söta kusiner. Barnvakt hela denna dagen också. Sen var det Eurovision på kvällen som jag såg med Frida. Ryssland vann, en lagom bra låt. Men de borde fortfarande inte tagit med alla öststater i hela grejen. Sen dess röstar alla bara på sina grannländer och inte på de låtar som är bra. Och Perelli var faktiskt lite bättre än att bara hamna på 18e plats. Men men, kan inte göra något åt det precis. Björn Gustavsson är rolig i alla fall.

25 maj- Mors dag idag och vi käkade frukost ute i trädgården, mycket mysigt! Jag övningskörde en sväng, köpte mig en cykel och cyklade hem. Sen åkte vi till mormor och morfar och käkade tårta. Mumsigt. Hem sen igen och laga mat samt plugga lite.

Ja, lite halvtråkigt inlägg men min hjärna har inte vaknat riktigt än så det får bli så! Nu ska jag snart bege mig till skolan. Ha det så bra allihopa! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0