Lördag idag igen?

Nu är det redan lördag, jag som tyckte det var onsdag nyss. Men men. Nu ska jag snart iväg och träna step med min mamma, det ska bli trevligt! Får se om hon kommer gilla Friskis lika mycket som jag! Efter det blir det lite pluggande som gäller och därefter blir det 18-årsfest för Kashi! =D

Igår var det fredag och vi slutade skolan halv 9. Lönt att komma till skolan i en halvtimme liksom? Men jagstannade kvar ett tag, sen var det stan med Henna och Linnea som gällde. Därefter blev det lite käk för min och Hennas del. När jag sen kom hem åkte jag och mamma till Väla. Där hittade jag en klänning och ett par shorts. Sen vet jag nu vilken bikini jag ska köpa! Så fort de har min storlek ska jag dit! HIhihi :) Så glad jag blev av att hitta den!

Nä, nu måste jag kila. Måste hitta några träningskläder innan jag drar. PUSS



Jag hittade en rolig bild på Henna idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0