lördag 7:17

Ja, klockan ringde halv 7. Grattis Hannah!
Glömde visst stänga av den sen igår. Typiskt alltså.
Men lite skönt ändå,
nu hinner jag göra en massa grejer innan jag ska iväg och jobba!

Yes. jag började jobba igår.
Roigt faktiskt och ganska soft.
När det inte var kunder så satt man ute i solen och tog det lungt.
Att få pengar för att sola skadar ju inte riktigt!
HAha..

Innan det var jag och Lajsen på stranden.
Solade och snackade en massa.
Mysigt. Och somrigt.
Hoppas man blev någon nyans brunare.
Trevligt var det i alla fall!

Jobb jobb. Glass glass.
Sen åkte jag till kyrkan. Det var nåt möte där.
Skitbra faktiskt. Kul.
Träffade massa folk som man saknat.
Martin! Limpis! Alla människor.

Blir kanske grillkväll idag.
Det är ju ingen fråga om vädret blir bra eller inte.
Värmerekord ska det visst vara idag.
25 grader.
Men vet inte om vi pallar dra ihop folk.
Annars blir det väl du och jag, Martin.
Och en grill med korv.

Ajaa, nu blev det en konstig inlägg.
Kanske för att klockan inte alls är mycket.
Och att jag fortfarande sover i huvudet.

Men jag har faktiskt varit ute på promenad nu.
Innan jag åt frukost. Väldigt skönt!
Det enda levande var en man med sina 2 hundar.
Och massa fåglar.
Fridfullt och sånt fint!

Nu är det nog dags för Hannah att göra annat.
Kanske skriva en engelska-uppsats om man orkar.
Eller inte.
Sätter mig nog i trädgården och softar.

Långt inlägg.

Och på tal om inget alls.
Jossan ska cykla till Halmstad idag.
Helt sjukt att hon pallar!
HAHA..
Hoppas det gick bra i alla fall!

PUSSHEJ.
Nu drar jag nånstans dit pepparn växer.
Over and out.




Shit. Det tog typ 10 minuter att skriva detta inlägg.
Seg jag är annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0