klappat och klart, min cykel har punka

Nu är jag färdig med min engelska-recension. Och det känns mycket skönt ska jag säga! Det är faktiskt en riktigt skön känsla att ha blivit klar med ett skolarbete. Det är liksom helt och hållet, ur världen. Nästan i alla fall. Ska bara få lite feedback och sen så!

Nu ska jag ta mig en snabbis ner i duschen och sen blir det en sväng till min privata cykel-fixare, farfar. Jag har fått punka på min cykel så jag har fått gå till och från tåget hela veckan. Inte för att det är långt eller så, men det är skönare att cykla. Så vinden viner i håret, och man känner sig som Carola i fångad av en stormvind, eller som i titanic när dom står fram på båten... haha! nej, skämt å sido. Jag ska till farmor och farfar i alla fall. Hejdå.



Tänk om man hade en sån cykel. Mahhaha..Lagom coolt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0