Keep up the good work, Hanni!

Idag har jag verklilgen varit flitig. Jag var först och tränade imorse, lite kondition- och styrketräning i något pass jag själv satt ihop. Sen var det matte och fysik i skolan. Riktiga nv-ämne, men det kändes bra i alla fall. Sen kom jag hem, städade lite, åkte till farmor och vattnade hennes blommor(!) sen satt jag ute och pluggade matte innan det var dags att laga mat. Jag känner mig duktig idag! Och det ska jag minsann göra imorgon med! Så ha en bra kväll och natt allihopa! Sovgott,

Bokstaven L på detta tangentbordet är helt knäpp.
Man måste trycka ner med hela sin kraft för att det sak synas nåt. Bra ju..?

PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0