Idas sista dag som 17-åring!

Idag vaknade jag upp helt trött i ögonen. Sov aldrig med mascara i ögonen! Det är rena mardrömmen när man vaknar! Hah. I alla fall så pallrade jag mig iväg till skolan, fixade massa smågrejer och sen var det plugg för hela slanten. Vi hade lite matte, sex och samlevnad med en väldigt intressant skolsyster och lite nationella prov i spanska. Så skoldagen var lagom rolig och bra!

Efter skolan drog jag och Nina hem till Ida och firade hennes sista dag som 17-åring. Imorgon fyller hon nämligen 18 år!! Grattis i förskott! Så det blev lite kladdkaka och en massa gröna presenter och lite silverfiskar - trevligt! :)

Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite, sen blir det nog en liten joggingrunda senare ikväll. Får se hur mycket jag pallar. Annars blir det nog spinning imorn. Börjar redan få lite abstinens, men jag gymmade ju igår. Haha. Jaja, ni får ha det så bra i alla fall! Nu ska jag gå och vara glad!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0