goddag rosa

Rosa har nog blivit min favoritfärg nu. Mer rosa ska det bli!

Har förövrigt haft en mycket bra dag! Började lite segt med sån projekt-grejs men sen var det lunch och god fisk på Crom. Efter det flummade vi rundor i nån timme och sen hade vi nationella i eng B, det gick nog bra tror jag. Hoppas jag i alla fall! Behöver bra betyg på nationella där! ;P

Efter skolan sen åkte jag hem och lagade pannkakor. Jag, Emma och Anton käkade nästan upp alla pannkakor vi gjorde på 2 satser! Ganska strongt gjort alltså! Och mätt blev jag. Sen försökte jag plugga lite matte med, men osmart som jag är idag så gick det inte nåt vidare bra. Får ta det imorn bitti. Mamma kom hem och lagade en jättegod kycklinggryta så var tvungen att äta lite då med.

Och nu sitter jag här och ska egentligen plugga, men det går ju som det går. Dåligt. Jobbigt läge alltså. Men ska inte skjuta på det mer för då blir det aldrig gjort. Så nu ska jag rätta ett arbete sen blir det Ugly Betty och Desperate Housewives! Sen somnar jag nog. Är megatrött idag med. Illa gorilla! Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Fajsi

Så söt är du gumman :D <3

2008-05-13 @ 19:20:26
URL: http://sofiaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0