En solskensmåndag!

Jag är lite dålig på att uppdatera nu känns det som, men nu kommer allt på en gång. Det var en bra skoldag idag, alla var glada över vädret och det bjöds på mycket skratt och skvaller. Sånt gillar vi! Kom hem sen då jag fått spanskan att sluta lite tidigare. Sen skulle jag egentligen tränat, men eftersom jag är så förkyld så blev det inget, jag får käka nyttigt istället. haha!

Nu sitter jag här och skrattar och gråter samtidigt. Jag är så stolt över min kompis, Natalie. Hon är dagens, eller livets rättare sagt, stjärna! Det är hon verkligen. Snart en liten superstar. hihi! <3 Var tvungen att ringa henne och säga det, då blev det en liten skvätt tårar hit och dit, men ja. Hon är helt underbar! Love you, girl!

http://www.lucyinthesky.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0