en rolig kioskdag igår

Igår hände det en massa saker när jag jobbade. Det var sjukt kul ändå.

Borttappade ungar kom och ville att jag skulle hitta deras mammor. Pengar flög åt alla håll och kanter. Jag råkade iof göra bort mig lite för ett gäng, men ja. Vem ser skillnad på Fanta och Coca-cola? Inte jag i alla fall! haha ;P Sen det bästa av allt var ändå att Henke Larsson köpte glass av mig!! Aaah, slå det du! Ja, det levde jag på resten av dagen i alla fall! Kommer det hända lika mycket resten av sommaren kommer jag lätt vilja jobba mer. haha!

Lots of hugs from Hanni .. bla bla ..
och ja, jag har Henkes autograf nu! =D
None

Kommentarer
Postat av: Freddiee

Fet respekt att Henke köpt glass av dig! :D Den enda som köpt glass av mig som allmänheten känner till är Gudrun Schyman, hahaa! inget o skryta med precis :$

2008-08-13 @ 20:11:43
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0