Den åttonde maj.

Mätt och glad. Det är jag nu. Har precis käkat wok med kyckling och ris. Det är nog min favoriträtt alltså! Så sjukt gott! Och starkt. Jummie! Men nu gjorde just Micke mig sugen på Italien-pizza. Aaaah, så god den är alltså! Men jag överlever nog! Har ju gjort det ett tag nu ju. 

Denna dagen har varit sjukt bra! Det började med ett träningspass på Friskis. Det blev gymmet med Ida idag. Ben och rumpa körde jag hårt på. Hoppas det ger lite resultat nu innan sommaren och allt. Sen var det massa lektioner, tacos mitt i allt och ännu fler lektioner. 

Efter skolan sen gick jag, Ida och Mandy till parken och käkade glass och mös en massa. Gott gott. Mysigt värre. Massa snack och skratt. Jag gillar er brudar. Ni gör mig så glad! :)

Mamma hämtade mig och jag övningskörde hem. Sen satte jag mig ute i trädgården och pluggade lite. Det är så mycket som ska göras nu innan sommaren. Men jag känner mig inte alls skoltrött så jag har ingen lust att ge upp nu. Bara en månad kvar, sen slipper man allt. Detta sommarlovet har jag redan börjat uppskatta! ;D

PUSS PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0