15 maj 2008

Nu är jag helt pissesur alltså. Datan har kraschat och alla mina bilder och arbeten som ska lämnas in finns på den datan, så det är inte säkert att jag får tillbaka nåt av det. Attans alltså! Har förövrigt haft en skitbra dag, med god mat, flitigt arbete i skolan (matten iaf - där gick det undan ska jag säga!) och träning som tog slut på alla mina krafter. Sen kommer jag hem oh så funkar inte datan. AAah, så trött man blir! Ibland önskar jag att någon aldrig hade uppfunnit alla dessa tekniska sakerna. För då skulle inte detta hänt. Jaja, jag har ju inget val så nu blir det till att skriva om min engelska-analys . CIAAO CIAAO

Förresten så har alla Sofia namnsdag idag.
Så grattis till er alla och till mig själv!
Jag heter det i andra namn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0