1 vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar, sen har jag sommarlov. Ja, exakt vid den här tiden om en vecka är jag FRI ;D Så underbart! Jag är så glad!

Först ska jag bara lämna in släktsagan om morfar och därefter är det ett sista matteprov, så det är lugnt nu ju! Har varit jättestressad nu senaste dagarna för vi haft så mycket i skolan. Men nu är fysikprovet också över i alla fall så det är skönt! Tror det gick ganska bra ändå. Jag hoppas det!

Solen skiner och vinden viner. Pallar inte vara ute för att det blåser så. Det får bli i helgen. Jag har så tråkigt liv nu. Det känns som jag bara går i skolan, äter, kommer hem och pluggar. Sen går det bara runt runt hela tiden. Men det får jag ta tag i, det är ju sommar gott folk!

Nu blir det lite mer no-life för min del, ska plugga ännu mer! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0