picnic - det är VÅÅR

Idag träffade jag Ellan och vi tog vårt pick och pack till Gröningen och hade picnic. Då kändes det verkligen som att våren var här, med solen som sken och allt! VI hade med oss kladdkaka, ett riktigt mästerverk alltså (NOT) och saft att mumsa i oss så det var trevligt. Men en massa tjejsnack och kräng kan det inte bli bättre! Speciellt inte när man snackar massa hemlisar så att alla runt omkring hör och kollar konstigt på oss när de går förbi, HAHAHa.. det var roligt i alla fall! Efter det stack jag hem och käkade massa gott och kollade på Vänner! ;D Nu ska jag nog läsa lite sen sova! godnatt!

         

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin jacka du har Hannah!Var har du köpt den? Jag har köpt vårjacka så jag ska inte härma dig ;)

2008-03-28 @ 18:48:13
Postat av: Hannah

tack jossi! har köpt den på hm! ;P vad har du för nån?

2008-03-28 @ 23:16:24
URL: http://hhni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0