Ingen mår så bra som jag!

Jag är lite besatt av Frondas låt från Melodifestivalen, den är faktiskt bra! ;D Haha.. Jaapp. jag har i alla fall haft en superbra helg! Har typ inte gjort nånting alls, men den har varit riktigt mysig.

Fredag: Efter skolan gick jag på stan med Henna och vi var galna nog att boka en resa som vi inte vill till. HAHA.. vi avbokade den efter en timme typ. Tss. Jaja, sen käkade vi lite mat och så. Efter det gick vi hem till Ida och myste lite innan träningen. Det var sjukt jobbigt idag, men riktigt roligt iaf! ;D Sen åkte jag hem och kollade på Let's Dance och krängde pizza med la familia! Myspys-fredag! ;D

Lördag: Jag började dagen med att sova aslänge. Skönt att sova ut lite, så trött som jag var! Mahaha. Sen övningskörde jag lite och lekte duktig! Det går ju som det går.. motorstopp hit och dit, men ja! ;D Efter lite lek med Anton åkte vi hem till Ellis Bellis och kollade melodifestivalen, det var naajs!

Söndag: Idag vaknade jag lagom tidigt och gick en runda med mamsi, riktigt mysigt! Sen kom vi hem, käkade frukost och stack till Väla, där jag handlade 2 par skor. Sen åkte vi till Väla Södra där vi övninskörde lite till, sjukt roligt! Jag satt och skrattade åt alla andra som övningskörde där med. HAHa. det såg så roligt ut i en korsning. Det kom 3 stycken och alla stannade och ville släppa förbi alla andra. När jag då tog initiativet till att köra först så fick jag motorstopp såklart! Hah! Lyckat! Vi åkte hem sen och käkade god mat, spagetti och köttfärssås! Jummie! Sen var det bara massa plugg som gällde! Matte, matte, matte. . jag pallar inte mer! USCH!

 Imorn är det skola igen, och träning efter det hoppas jag! Nu ska jag slappa lite framför tvn sen sova. GODNATT!

Ingen mår så bra som jag
Hyran är betald idag
Och jag har lite pengar kvar

Kalendern har en tråkig dag
Så jag har nästan inga krav
Så borde hela livet va´

Yeaah..


Fronda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0