FREDAG

Idag har vi varit i Malmö med skolan, värst vad mycket vi är ute och reser nu för tiden! I alla fall, dagen började mycket bra. Jag var pigg som en lärka och sprang runt i huset och lagade frukost till folket, snäll som jag är! Sen cyklade jag till tågstationen, fortfarande lika pigg och glad. Tog sen tåget in till stan där jag träffade hela klassen. Inklusive Nina som nästan såg ut som min spegelbild. Blev totaldissad av Christian och åkte sen till Malmö med en rolig tågresa. När vi slutligen kom dit regnade det och vi skulle ut och gå i en timme, för att titta på hus(!?) Då sjönk mitt humör till botten, mitt hår blev helt förstört.. GAah! Efter det var det dags för en seg föreläsning som aldrig tog slut.. jaja. Tråkigt var det i alla fall, men sen blev det roligare.

image113

Jag och Nina gav oss ut på Malmös regninga gator för att snabbt leta upp nåt ställe att käka på, så vi gick till Burger King, och de har det sjukt snyggt där inne faktiskt! Man äter tillochmed maten i korgar! HAHA.. Änyhoow. Där blev det massa skitsnack och skvaller. Sen gick vi rundor och shoppade lite, tog oss en fika på Espresso House och kollade folk. Sen sken solen så fint resten av tiden innan vi skulle hem. Väl i Helsingborg krängde vi ännu mer skit. Vi skulle käka McFlurry på donken, men han i kassan var så himla rolig så det blev knappt nåt käkat. Jag skrattade så åt honom. HHAHA. gör det fortfarande när jag tänker på honom. Han höll på att skvätta daim-bitar över hela McDonalds och massa annat skit, haha.. =D

Åkte hem sen och övningskörde med mamma. Jag är seriöst en trafikfara för allmänheten, det var helt sjukt så klantig jag var idag. Tänkte inte på nåt vettigt alls, jag bara körde. Usch, jag kunde ha dött på riktigt! Jaja, vi åkte till Väla sen där jag köpte en jacka och ett par solglasögon, hihi. Sen åkte vi hem och käkade pizza och gott! BLÄÄH, jag hatar dessa kränge-dagar. Jag mår alltid så illa efteråt så det finns inte alltså!

Imorn blir det träning, stan sen tjejmiddag och Melodifestivalen hos Jossis! Ska bli roligt! ;D Nu ska jag vara duktig med matten sen sova gott. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0