footprints in the sand

Idag har jag gjort en massa trevligt idag igen! :) Först följde jag Anton till Jonte, sen åkte jag och tränade med Natalie och Lisa. Roligt att träna med dom och en knäppis till tränare! haha ;D efter träningen gick jag och nattis en sväng på stan och käkade lite. sen åkte jag hem och fixade mig lite inför kvällen då familjen skulle på teater och se ringaren av notre dame. den var faktiskt braa, men ska se den en gång till med skolan sen så det blir att se den dubbla gånger! ;P

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa en bok sen somna gott i min sköna säng. haha. godnatt! och jag kom på nu att det bara är 2 dagar kvar tills skolan börjar, paniiik!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0