Det är larvigt att rätta sig efter töntiga regler


När jag var tolv år gammal brukade jag ägna mig åt ett märkligt beteende. Det finns väl antagligen ingen tolvåring som inte roar sig med vissa dumheter, men detta var faktiskt lite annorlunda.

Efter att ha suttit och lyssnat på mina lärare, som var totalt försoffade, under en hel skoldag brukade jag drabbas av någon slags obegriplig panik. Jag brukade då på väg hem från skolan parkera min cykel intill ett dagis och sedan rusa in bland de små barnen, hålla mig för huvudet och skrika:

- Akta er, det trillar bomber från himlen! TA SKYDD!

Barnen sprang förtvivlat åt höger och vänster och jag gick därifrån, satte mig på min lilla cykel och trampade hemåt.


 
HAHAHA. jag döör! Carolina Gynning uttrycker sin barndomspanik i punkt se. HAHHA.. hon är så sjukt rolig alltså! Resten av artikeln finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0