Desperate Housewives nästa?

Igår kände jag mig verkligen som en hemmafru. Vi var lediga då så jag gick typ runt och städade, pluggade lite, snacka i telefon och lagade mat och sånt. Det var så mysigt! Ska nog satsa på att bli hemmafru när jag blir stor och gifta mig rikt! Skit i läkardrömmen. Jag är nästa Bree Van de Kamp! HAHAH..

Idag var det skola som gällde, matte och biologiprov. Provet gjorde verkligen så man fick skrivkramp, men det gick nog helt okej. Efter det slutade vi och blondiesarna och kinderägget bara flumma rundor och hade lite tjejsnack på toan, treligt värre! HAHA =D

Nu ska jag vara duktig och plugga lite, sen ikväll är det glass och Top Model som gäller. Måste titta på Morgonsoffan med, Björn Gustafsson är ju med där! iiihh <3 Frida behöver datan nu, så.. pusshaj! image112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0