barnvakt och snart au-pair

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit barnvakt och det var mycket trevligt må jag säga. Jag älskar verkligen barn! och längtar sjukt mycket till jag har egna barn! tänk att vara mamma och få leka med sina barn hela dagarna, sen gå och fika med sina vänninor och gå på babysim och massa sånt. jag vill va mamma! aaah, haha!

Men men, det jag tänkte på nu var att jag längtar ännu mer till jag ska va au-pair i usa!! =D tänk nina vad kul det kommer bli! iiih, vad jag längtar! jag satt och snacka med pappan i den familjen jag passar barn till nu och han hade varit i kalifornien och tyckte det var jättefint och roligt! så dit ska jag snart! haha.

Nä, nu ska jag snart titta på Yaya-flickornas gudomliga hemlighet. CIAO

image123

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack, det kanske behövs det också, men jag blev påkörd med bilen igår så det är därför jag har ont i halsen;P men som sagt, tack iaf:D det värmde

2008-03-26 @ 09:07:54
URL: http://subjekts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0