17

Idag har jag fyllt 17, det känns bra. Fast jag känner mig stor så känner jag mig ändå liten. Alla fyller ju 18 nu, så mobbat! Hahah..

Jaja, jag har i alla fall haft världens bästa födelsedag! Den började med frukost på sängen, birkabullar <3 haha. sen bar det av till skolan då man hade matteprov. Det gick skit, men det skulle inte förstörra min dag så jag och Nina gick till O'Learys och käkade tacos! Det var FETT GOTT.  Sen var det lite spanska och samhäll, lite småsega lektioner, men det var kul iaf! Efter skolan stack jag till Friskis med Ida och tränade. Vi hade ingen frukt med oss så det blev lite godis, det var ju trots allt min födelsedag idag, så vi flummade rundor och spelade in filmer och sånt. Totalpigga var vi, sockerkick is the shit! <3 Efter träningen käkade vi middag med familjen och lite släktingar kom på besök. Det var trevligt! När jag sen satt och softa framför datan kommer mina kära vänner och plingar på dörren. Där står Andreas, Ellan, Jossan och Martin och sjunger för mig. <3 SKÖNSÅNG så det ryker om det! Vi snackade massa och hade skitkul i alla fall! När dom sen stack hem tänkte jag att det var dags att plugga, men jag pallade inte så det slutade med att jag satte mig här istället för att blogga om min underbara dag.

Jag tror aldrig man får så många kramar på sin födelsedag som någon annan dag. Inte ens på alla hjärtans dag, och det är ändå en "kram-dag" HAHA.. Tack alla för att ni förgyllt min födelsedag <3

image105

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hoppas du fick en bra fördelsedag !

2008-03-07 @ 11:59:13
Postat av: Ellen

Grattis Hannah :D:DD har tyvärr ej ditt mobilnumer så grattar dig här istället :) ! Grattis !

2008-03-07 @ 17:38:55
Postat av: Josefine

Grattis ogen ochv det var jättekul att träffa dig!! :)

2008-03-08 @ 17:20:28
URL: http://www.handkram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0